Je wilt waarde creëren voor je consumenten. Je wilt dat ze je merk kennen, je wilt top of mind zijn en het liefst van alles, wil je dat ze je merk koesteren. En als het dan niet te veel gevraagd is, wil je ook nog eens dat ze je ambassadeurs zijn. Want waar het hart van vol is, ... Maar hoe bouw je nu zo'n sterk merk? Hoe zorg je voor die awareness die consumenten tot brandlovers maakt? Met impactvolle creativiteit.
Creativiteit is een shortcut naar conversie. Haal het maximum uit een geweldig idee.
Een professioneel geleide brainstorm levert veel meer concrete ideeën op om er meteen in te vliegen.
Spring in het oog van je (potentiële) klanten. Geef je boodschap door een knap design een extra duw in de rug.
Bepaal duidelijk waar je merk voor staat en hoe het zich onderscheidt van anderen. De eerste indruk is cruciaal.
Zet je boodschap om in een coole tv-spot, een interessante video, een killer slogan of een onvergetelijk event.
Een multimedia-lanceringscampagne
→
Een slimme activatiecampagne
→
Een lanceringscampagne voor millennials
→
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Hoe geef je de salescijfers van een boek van tv-chef Jeroen Meus een boost rond eindejaar? Met een slimme live activatie voor de die-hard fans.
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail