
Bicky Royal: niet voor tere zieltjes
- Video
- Social media
CAMPAIGN
Veel vlees. Weinig budget. Dat waren de ingrediënten van de briefing die Bicky Burger ons gaf voor de lancering van hun Bicky Royal. De doelgroep? Echte mannen die zich steeds minder als échte mannen gedragen en stiekem naar softe filmpjes staren op het internet. Dé plek waar wij hen wilden verrassen? Via een online film.
We kozen ervoor om de hamburger stiekem binnen te smokkelen in het leven van mannen: via een vermomde online film die we slechts één keer gepost hebben op de Bicky Burger Facebookpagina ...
1 online filmpje: de beruchte ‘Kick the Baby’ video. Slim ingezet op de juiste manier naar de juiste doelgroep. Geen gekochte views. Geen seeding. Gewoon de video. En toen was het wachten op de bereidwillige medewerking van onze enthousiaste kijkers. Al de rest is reclamegeschiedenis.
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Brand strategy
- Campaign strategy
- Production
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Social media marketing
RESULTS
