Elke dag helpen we merken om de juiste nieuwe klanten aan te trekken. Maar hoe doen we dat voor onszelf? En hoe kunnen we daaruit zoveel mogelijk leren? Onder het motto ‘Practice what you preach’ pasten we onze beste inbound marketing insights toe op een bijzonder lastige klant: onszelf. Die moest wel toegeven dat de resultaten er mochten zijn.
3 xmeer gekwalificeerde leads
Om onze klanten-marketeers effectief te helpen doken we zelf helemaal in inbound marketing. Voor hen én voor onszelf, jawel. Vroeger stonden we bekend als creatieve uitdager, nu maken we het verschil met een unieke combinatie van creativiteit en resultaat-gedreven communicatie. De switch maken en onszelf heruitvinden, dát was de uitdaging.
Wie zijn onze eigen buyer persona’s? En hoe kunnen wij hen verder helpen? Door onze marketing kennis te delen. Het is misschien vreemd kennis ‘gratis’ weg te geven aan wie nog geen klant is. Staat dit niet haaks op het normale business model van een agentschap? Maar… dit is wel een ijzersterke inbound strategie. Met de HubSpot software onder de arm grijpen we hiermee de kans om de reële impact van een duidelijke en efficiënte marketingvisie aan te tonen. En dat lukt.
Ons motto: “Practice what you preach!”
“Als je CEO continu vraagt om je marketinguitgaven te rechtvaardigen, is een groot, creatief idee vaak niet de oplossing. Je hebt resultaten en benchmarks nodig zodat je kunt aantonen dat jouw marketingvisie ook écht impact heeft op de business. Het is onze rol om adverteerders daarbij te helpen.”
Dirk Cassiers, Managing Partner bij Dallas Antwerp
Als één van de eerste Belgische HubSpot Partners
Daarnaast bouwen we een sterk thought leadership uit door het schrijven van een praktische marketingblog, de organisatie van de HubSpot User Group Antwerp en: de jaarlijkse Inbound Marketing Day die heel wat weerklank kende.
Wat kun je leren uit ons social mediaplan? Dat vind je in dit blogartikel.
Onze content marketing werd bekroond met een Content Cuckoo Award.
Maar belangrijker nog: onze switch naar inbound marketing resulteerde in een veel grotere stroom van websitebezoekers. Daaruit haalden we drie keer meer gekwalificeerde leads en ‘à la limite’ vijf keer meer inbound klanten. Klanten die we nog beter konden helpen, vanuit onze eigen ervaring.
Een zwangerschap is een heel bijzondere ervaring. En tegelijk ook typisch een periode waarin vrouwen veranderen van ziekenfonds. Hoe overtuig je hen om bewust die stap te zetten?
Een lanceringscampagne bij millenials van een online platform voor het kopen/verkopen met vastgoed.
Hoe creëer je een sensibiliseringscampagne met reële impact? Voor Stichting tegen Kanker zette Dallas Spraywatch in tegen huidkanker.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail