
DE STAYCATION-CAMPAGNE VAN HLN DIE COVID-19 DOET VERGETEN
- TVC
- Radio
- Banner
- Social Media
CAMPAIGN
In de zomer van 2020 werd de Costa del eigen Hof voor velen een nieuwe vakantiebestemming. Daar moest uiteraard iets tegenover staan. Daarom waagden we ons aan een slimme staycation-campagne. Door eerst Vlaanderen bewust te maken van waarom België een uitstekende vakantiebestemming is met HLN in de buurt. En door daarna uit te pakken met zomerchallenges. Jawel, een hele zomer lang werden de thuisblijvers via verschillende kanalen getrakteerd op een aantrekkelijk staycation-programma van HLN. Ingeleid door een heus kick-off event: ‘De Anderhalve Meter Borrel. We hoeven je niet te vertellen dat de zomerchallenges - met de nadruk op beleving - een schot in de roos waren.
Dallas verzorgde alle communicatieactiviteiten: van tv-spots, radiospots, printadvertenties, over bannering en designlogo's, tot design en UX van de website.
Ondanks corona werd het dankzij deze geslaagde activatie een stralende zomer, voor de HLN-lezers én de sales van HLN.
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Production
- Branding
- Design




