
EEN MESSCHERPE STRATEGIE VOOR DEBIC
- Digital
- Social media
CAMPAIGN
Debic, een B2B-producent binnen de FrieslandCampina-groep is dé referentie voor zuivel in Nederland, België en een stukje van Frankrijk. In de rest van Europa bleken ze nog niet zo bekend. Onze taak om daar iets aan te doen.
We startten het traject met een marketingstrategie en communicatieplan, uitgetekend op basis van een grondige analyse. Door een uitgebreid marktonderzoek en workshops met stakeholders uit alle niveaus van het bedrijf bepaalden we 3 prioritaire rollen voor het merk. Deze visie implementeerden we vervolgens via projectgroepen in de verschillende business units.
Belangrijk was ook de uitbouw van een digitaal ecosysteem met ‘people stories’.
Daarvoor pasten we het logo aan, herwerkten we de website en maakten we de Facebook-pagina global en actiever. Ten slotte lanceerden we ook een Debic-Blog en het Debic e-zine. Mét een optimale synergie tussen alle deliverables, natuurlijk.

EXPERTISE
IMAGINE
- Brand strategy
- Branding
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Content marketing
- Performance marketing










