
HOE WE VAN DE HLN-APP EEN OMNICHANNEL VERHAAL MAAKTEN
- TV
- Social media
CAMPAIGN
De grootste krant van Vlaanderen zat even met de handen het haar toen het met een nieuw videoconcept de lancering van de HLN-app wilde aankondigen via verschillende communicatiedragers. Want hoe toon je een draaiende kubus op print bijvoorbeeld?
Door van een draaiende kubus een rollende kubus te maken, zeiden wij. Heel eenvoudig en vooral slim. Want met kubusconcept 2.0. creëren we een visueel spoor van verhalen dat makkelijk ingezet kan worden voor wisselende content, over de verschillende kanalen heen. Ideaal om zowel de vroege vogels als de nachtraven van HLN op de hoogte te brengen van brandend actuele topics, handige app-nieuwigheden en het nieuws in de straat.
Het nieuwe template-design van de kubus laat toe om zowel online als offline steeds op dezelfde - en daardoor herkenbare - manier nieuwe content in de kijker te zetten. Alle communicatie leidt naar de centrale website van HLN waarop geïnteresseerde lezers de HLN-app kunnen downloaden. En raad eens wie ze daar tegenkomen? Juist, de man met het draaiende kubushoofd.
Elke samenwerking met HLN is het resultaat van doordachte creativiteit, een sterk partnership en straf teamwork. Kortom, iets waar we fier op mogen zijn.
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Production
- Branding
- Design
IMPACT
- Social media marketing



