Skip to content
TIJDSCHRIFT.BE header

LEZEND VLAANDEREN MAAKT KENNIS MET TIJDSCHRIFT.BE

PROJECT Campaign
CLIENT DPG Media
PRODUCT tijdschrift.be
MEDIA
  • TV
  • Online video
  • Radio
  • Print

CAMPAIGN

Door te focussen op de propositie én slim gebruik te maken van de associatiemethode, konden we met een minimum aan woorden het maximale uit het nieuwe onlinetijdschriftenplatform halen. Zo gezegd, zo gedaan.

In een abonnement op tijdschrift.be zit echt álles: onbeperkt leesplezier tegen een voordelige prijs op maat van het hele gezin, altijd en overal. De kernboodschap die moest blijven hangen? Het rijke aanbod en de veelheid aan keuze.

Voor de printcampagne en online banners vertaalden we de merkpropositie naar een opsomming van getallen in combinatie met de what’s in for you, als lezer. Daartegenover stond telkens die ene app die dat allemaal mogelijk maakt. Voor radio en tv gaven we onze getallen nog wat extra gewicht in de vorm van beleving voor iedereen, waar je ook bent. Da's stopping power zoals we het graag hebben bij Dallas: impactvol én relevant.

Om de retentie van het nieuwe merk bij de consument te vergemakkelijken en te vergroten, kon de associatie met de Netflixen en Spotify’s uiteraard niet ontbreken. Subtiel weliswaar. Want de regels rond reclame zijn streng.

Het resultaat van dat alles? Een hele blije klant en een instroom aan online lezers die vanaf nu al hun favoriete magazines gewoon in hun broekzak hebben steken.

EXPERTISE

IMAGINE

  • Copy
  • Concept
  • Design
  • Production
HubSpot Video
“Ons brein houdt van associaties. Door in te haken op iets dat de consument al kent, is het ook makkelijker om het te onthouden. Da’s handig wanneer je iets nieuws lanceert.”
Seb De Roover Creative Director
TIJDSCHRIFT.BE Print mockup

WIL JIJ EENS PRATEN OVER EEN IMPACTVOLLE CAMPAGNE?

Contacteer ons