
LEZEND VLAANDEREN MAAKT KENNIS MET TIJDSCHRIFT.BE
- TV
- Online video
- Radio
CAMPAIGN
Door te focussen op de propositie én slim gebruik te maken van de associatiemethode, konden we met een minimum aan woorden het maximale uit het nieuwe onlinetijdschriftenplatform halen. Zo gezegd, zo gedaan.
In een abonnement op tijdschrift.be zit echt álles: onbeperkt leesplezier tegen een voordelige prijs op maat van het hele gezin, altijd en overal. De kernboodschap die moest blijven hangen? Het rijke aanbod en de veelheid aan keuze.
Voor de printcampagne en online banners vertaalden we de merkpropositie naar een opsomming van getallen in combinatie met de what’s in for you, als lezer. Daartegenover stond telkens die ene app die dat allemaal mogelijk maakt. Voor radio en tv gaven we onze getallen nog wat extra gewicht in de vorm van beleving voor iedereen, waar je ook bent. Da's stopping power zoals we het graag hebben bij Dallas: impactvol én relevant.
Om de retentie van het nieuwe merk bij de consument te vergemakkelijken en te vergroten, kon de associatie met de Netflixen en Spotify’s uiteraard niet ontbreken. Subtiel weliswaar. Want de regels rond reclame zijn streng.
Het resultaat van dat alles? Een hele blije klant en een instroom aan online lezers die vanaf nu al hun favoriete magazines gewoon in hun broekzak hebben steken.
EXPERTISE
IMAGINE
- Copy
- Concept
- Design
- Production
