
Het nieuwe normaal volgens Numobi
- Video
- Website
- Social media
CAMPAIGN
De coronacrisis heeft ons allemaal met de neus op de feiten gedrukt: geen files meer, deugddoende stilte, een verbeterde luchtkwaliteit, ... Het nieuwe normaal? Voor Numobi is elektrisch rijden het ‘nieuwe normaal’. Om awareness te creëren rond hun unieke propositie – het aanbieden van elektrische all-in leasingpakketten – lanceerden we een toptopical campagne met spokesperson Stijn Meuris. Daarvoor werkten we in 3 fases.
Centraal in een eerste fase: awareness creëren rond elektrisch rijden en het debat aanwakkeren tijdens de crisis. Teaservideo’s werden als advertenties ingezet op social media. Deze social ads – die een geëngageerd online debat aanwakkerden – leiden naar de volledige campagnevideo op de bijbehorende landingspagina. Daar konden geïnteresseerden hun gegevens achterlaten. Op basis van deze input vormden we vervolgens buyer persona.
In een tweede fase kregen mensen via een nurture e-mailflow alle nodige informatie om een bewuste, weloverwogen voertuigkeuze te maken. Daarnaast boden we relevante content aan in de vorm van blogs, afhankelijk van de datacaptatie die de buyer persona achterliet op de landingspage.
In een derde fase, de decision-fase van de funnel, bereikten we onze buyer persona met retargeting messages op social media. In deze ads boden we hen de mogelijkheid om door te linken naar de configurator waarmee ze een op maat gemaakte offerte konden berekenen. Dé basis voor kwalitatieve leads voor het Numobi-salesteam!
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Campaign strategy
- Production
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Content marketing
- Marketing automation
- Performance marketing
- Social media marketing