
EEN CAMPAGNE VOOR STICHTING TEGEN KANKER DIE DE BOODSCHAP ER LETTERLIJK INWRIJFT
- Video
- Audio
- Activation
- Social media
CAMPAIGN
Je huid tegen de gevaren van de zon beschermen en de kans op huidkanker verlagen. Deze boodschap van Stichting tegen Kanker stak Dallas in een hot kleedje met Lesley-Ann Poppe. Met een geüpdate versie van Bay … euh Spraywatch.
Jonge mensen tussen 15 en 35 jaar zijn een strategisch speerpunt in UV-preventie. De klant vroeg ons dan ook om bij deze doelgroep meer awareness te creëren rond Stichting Tegen Kanker en hen aan te zetten tot een gedragsverandering.
Wat vrouwelijk schoon kan natuurlijk nooit geen kwaad. Via een Baywatch-parodie met Lesley-Ann Poppe en Sophie Pendeville (voor de Franstalige doelgroep) in de hoofdrol vroegen we aandacht voor de problematiek rond huidkanker. Aan het einde werd opgeroepen om een gepersonaliseerde boodschap te sturen en zo een prijs te winnen. De video die we draaiden was uiteraard het speerpunt van de campagne. Maar ook op radio werd de oproep herhaald en natuurlijk verscheen onze boodschap uitgebreid op sociale media. Ten slotte werd de actie ook ondersteund door een live Spraywatch-team dat op pad ging om de boodschap te verspreiden.
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Campaign strategy
- Production
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Performance marketing
- Social media marketing





