Skip to content
lp_bg

CONFESSIONS OF A MARKETER: HOOFDSTUK 3:1 MET ANKE ULENS

BEKIJK HOOFDSTUK 3:1 MET ANKE ULENS

ANKE ULENS, MARKETINGEVANGELIST VAN VIVALDIS

Als CEO van Vivaldis beleefde Anke Ulens een uitdagende coronaperiode. Haar wonderbaarlijke wederopstanding als marketer heeft ze te danken aan een ultieme zoektocht naar rust. Al was die rust van korte duur, want Anke kijkt intussen weer recht vooruit en draagt zelfs meerdere petten binnen de Copus Group: aandeelhouder, CEO, collega, …

Tijdens haar carrière raakte Anke – met scha en schande – een flinke portie naïviteit kwijt, maar haar geloof in marketing staat nog als een huis. Waar volgens haar de meerwaarde van de marketer schuilt, ontdek je in deze verrassend openhartige aflevering van Confessions of a Marketer.

lp_biechtstoel_bg

BENIEUWD NAAR DE VOLGENDE AFLEVERING?

Word Dallas-discipel en volg Confessions of a Marketer op de voet.

NIEUWSGIERIG NAAR ALLE AFLEVERINGEN?

Bekijk alle afleveringen