CONFESSIONS OF A MARKETER: HOOFDSTUK 1:1 MET KRISTOF AMPE
In een reeks diepte-interviews neemt Dallas Antwerp de biecht af van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris polst naar de engelen en duivels op hun schouders en brengt zo hùn marketingevangelie in kaart.
BEKIJK HOOFDSTUK 1:1 MET KRISTOF AMPE
KRISTOF AMPE, MARKETINGEVANGELIST VAN O.A. CORNET, SOLO EN LIPTON
Het cv van topmarketer Kristof Ampe is bijna even lang als het Oude Testament. Hij kon net geen water in wijn veranderen, maar wel in CORNET-bier. Dat succesverhaal leverde hem een vierde Effie-award op, de titel Advertiser Personality of The Year, een finaleplaats Marketer Of The Year én zijn huidige buitenlandse missie in het Midden Oosten en Afrika voor Royal Swinkels Family Brewers.
U zou denken dat deze marketingmessias al 28 jaar op handen wordt gedragen, maar sommigen van zijn apostelen vonden hem ook gewoon een 'pain in the ass'. Bekijk hier hoe Kristof Ampe als ex-misdienaar ook durft te vloeken in de kerk van Dallas Antwerp.
