Steengoede copy voor een krantenadvertentie, een tof verhaal op een website of een innovatief product zijn niet voldoende om te knallen. Oké, de kans zit erin dat je - als je geluk hebt - iemand zal overtuigen. Maar wat als je copy/product vergezeld wordt van een straf design? Beter, veel beter als je het ons vraagt.
Design is één van de bouwstenen van impactvolle communicatie, het geeft je merk onderscheidingsvermogen. En laat dat nu net één van onze stokpaardjes zijn. Met ons designteam nemen we de tijd om je merk goed aan te voelen en designen we nooit in het wilde weg, want we willen jouw boodschap door een knap design een extra duw in de rug geven.
“Design is meer dan alleen zorgen dat alles er netjes uitziet. Het is zoals het spreken van een taal. Je hoort meteen of iemand een taal écht beheerst of gewoon wat woorden achter elkaar zet in een zin.”
Jan Algoed, Senior Creative bij Dallas Antwerp.
Voor we van start gaan, moet er een duidelijke briefing op tafel liggen. Beschik je over een brandbook en guidelines over de huisstijl? Super! Is dat niet het geval, dan gaan we - met jouw hulp - aan de slag om het project op voorhand goed af te bakenen. Geen nood dus!
Met de briefing op zak werken we de opdracht uit. Doorheen het designproces zijn er voldoende feedbackmomenten ingepland om ervoor te zorgen dat jij volledig achter het ontwerp staat. En - als dat nodig is - schakelen we externe kennis in.
Geef een creative een duidelijke briefing in handen en wait for the magic to happen. Een originele campagne, een inspirerende brainstorm, een knallende slogan of impactvolle copy: jij vraagt, hij draait.
Een website, printadvertentie, logo, e-book of brochure: onze designer tovert telkens opnieuw een impactvol ontwerp uit de vingers. Jouw boodschap valt op dankzij zijn oog voor detail.
Een website, printadvertentie, logo, e-book of brochure: onze designer tovert telkens opnieuw een impactvol ontwerp uit de vingers. Jouw boodschap valt op dankzij haar oog voor detail.
De lancering van de nieuwe soul en funk-artiest CASS.
→
Een lanceringscampagne voor millennials
→
Een multimedia-lanceringscampagne
→
De lancering van een nieuwe muziekartiest vraagt de juiste marketing, artist branding en support bij de launch.
Hoe verander je een eeuwenoude gewoonte? En lanceer je een interactief online platform voor het kopen/verkopen van vastgoed mét notaris? Door meteen al je troeven uit te spelen. Het werkte. En hoe!
De Antwerpenaar carsharing leren kennen. En meteen laten gebruiken. Met een slimme campagne gingen we de uitdaging aan om een nieuwe mobiliteitsoplossing op onze overtuigde doelgroep los te laten.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail