“Google Ads is zoveel meer dan advertenties tonen in de zoekresultaten. Het draait vooral om de hoogst mogelijke relevantie te creëren door jouw content op het juiste moment bij de juiste mensen te krijgen. Op Google, Youtube, Gmail, Play Store, Google Shopping en het volledige Display Network.”
Olivier De Laet, Digital Strategist bij Dallas Antwerp.
Hoe past Google Ads in je volledige marketingverhaal? Hoe kan het een meerwaarde betekenen? En hoe moet het precies aangepakt worden? Op deze - en heel wat andere - strategische vragen geeft de digitaal strateeg jou een antwoord. Deze strategie is de basis voor een succesvolle campagne.
Welk budget is beschikbaar? En hoe kunnen we dit op de meest impactvolle manier inzetten? We bepalen de beste keywords, de bidding strategie, relevante topics, slimme geografische targeting…
Zonder advertenties geen resultaten. Aan de slag dus! De creatieve koppen van Dallas Antwerp pennen resultaatgerichte copy neer en zoeken/maken opvallend beeldmateriaal.
Van zodra een advertentie live gaat, blijven wij het op de voet volgen. Kan het slimmer, efficiënter of beter? Dan gaan wij opnieuw aan het werk. We sleutelen aan het inzetbare budget, veranderen de copy of kiezen voor een andere targeting. We houden je op de hoogte van de resultaten tijdens het proces én achteraf krijg je het rapport voorgeschoteld.
Geen vraagstuk te moeilijk voor de digitaal strateeg. Hij zet de lijnen uit om jouw marketingdoelstellingen te halen. De strateeg tekent het ‘grotere verhaal’ uit en leidt de teamleden doorheen het volledige traject.
De inbound expert zet alles op alles om jouw marketingdoelstellingen te halen. Hij bepaalt de slimste SEO-strategie en combineert deze met paid search indien nodig, implementeert marketing automation en identificeert nieuwe conversie-experimenten.
De CPM is je rechtstreekse lijn met Dallas Antwerp. Hij/zij trekt elk project en weet alles over het budget, de planning én strakke timings. De CPM bepaalt de content calendar, delegeert de uitwerking ervan én bewaakt het feedbackproces met de klant.
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
Een awareness campagne voor Bednet.
→
Een campagne die doet dromen.
→
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Hoe verhoog je awareness rond een ngo die ervoor zorgt dat langdurig zieke kinderen onderwijs kunnen volgen?
Januari is hét moment voor touroperator Connections om reizigers te overtuigen. We kaapten proactief het beslissingsproces en bezorgden reizigers een gepersonaliseerde, inspirerende reisvideo van hun droombestemming.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail