Je hebt veel te vertellen, maar je bereikt niet het juiste publiek. Op jouw website staat een schat aan informatie, maar niemand vindt de weg. En als bezoekers er toevallig belanden, dan ondernemen ze niets. Een groot probleem waar wij het perfecte antwoord op hebben: inbound marketing. Slimme marketing die met creatieve ideeën jouw doelstellingen haalt. Het is een overkoepelende filosofie die bepalend is voor elke stap in het creatieve en conversieproces.
“Wij willen doorgaans 2% van onze doelgroep converteren. Dallas heeft ons geholpen om deze regels om te buigen met hun inbound strategie gebaseerd op markttrends, -inzichten en vooral… trial en error. Wat mij vooral aanspreekt is de manier waarop Dallas volledig onze KPI’s draagt en de handen uit de mouwen steekt.”
Kristof Van Genck, Marketing Manager B2C bij Eneco.
Inbound marketing voor Eneco, dat is een continue stroom van blogposts en content offers over alle belangrijke topics van het positieve groene verhaal. Maar nu en dan is het tijd voor een heel doelgerichte campagne, gekoppeld aan specifieke KPI’s. Bijvoorbeeld: een intensieve zonnepanelen-campagne. Dan optimaliseren we bestaande blogposts en laten we uitgekiende e-mail flows los op diverse doelgroepen. In die mails verwerken we cases en quotes om de juiste m/v naar de juiste content en call-to-action te leiden. En dat lukt.
Hoe kan je nog beter je leads opvolgen en je database optimaal benutten? Marketing automation tools zoals HubSpot maken het je heel wat makkelijker om de vinger aan de pols te houden. Breng je leads in contact met de content waar ze echt naar op zoek zijn. Voor de strategie, de technische ondersteuning, opvolging en rapportering kan je op ons rekenen.
Onze inbound marketing aanpak voor jouw bedrijf hangt volledig af van de strategische keuzes. Welke inzichten in de markt en/of jouw buyer persona zijn het vertrekpunt voor jouw strategie? Op welke vlakken kan je met het minste inspanning, het meeste impact maken?
Eerst zoeken we een oplossing naar deze vragen en meer, pas dan gaan we aan de slag met jouw inbound marketing.
In een winkel zet je toch ook eerste de rekken neer voor je de producten gaat uitstallen, niet?
Dat is bij een inbound marketingproject niet anders. Zonder het solide raamwerk van Hubspot gaat je inbound marketing als losse flodders aanvoelen en ga je kant noch wal raken.
Content is King! (Of was het nu Queen?)
In alle geval is jouw content het bloed dat door de inbound aderen van jouw marketing zal stromen.
Foto's, video's, infographics, blogsposts, ebooks, whitepapers, surveys,... noem het en je zal het moeten/kunnen/willen maken om jouw inbound marketing tot leven te laten komen.
Draait jouw inbound machine op volle toeren of sputtert ze hier en daar nog wat tegen?
Wat de situatie ook is, optimalisatie en rapportage zijn een absolute must voor elk merk dat inzet op inbound marketing.
De inbound expert zet alles op alles om jouw marketingdoelstellingen te halen. Hij bepaalt de slimste SEO-strategie en combineert deze met paid search indien nodig, implementeert marketing automation en identificeert nieuwe conversie-experimenten.
De CPM is je rechtstreekse lijn met Dallas Antwerp. Hij/zij trekt elk project en weet alles over het budget, de planning én strakke timings. De CPM bepaalt de content calendar, delegeert de uitwerking ervan én bewaakt het feedbackproces met de klant.
Een creatieve blogpost, een informatieve webpagina, een inventieve social media post of een boeiend eBook: onze copywriter schudt ze in geen tijd - én foutloos - uit de mouw. De on-page SEO-regels kan hij/zij uit het hoofd debiteren, maar het doelpubliek wordt nooit vergeten. We schrijven voor mensen, niet voor zoekmachines.
Een inbound strategie om onszelf op de kaart te zetten.
→
Een lead nurturing campagne voor zwangere vrouwen.
→
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
Als agentschap zelf de impact waarmaken die je aan je klanten belooft. Dat deden we dankzij onze inbound strategie.
Een zwangerschap is een heel bijzondere ervaring. En tegelijk ook typisch een periode waarin vrouwen veranderen van ziekenfonds. Hoe overtuig je hen om bewust die stap te zetten?
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail