Je mag eigenlijk niet klagen, want er komt best wel wat verkeer op je website. Maar daar stopt het, bezoekers worden geen leads. Misschien heb je naast het doorsnee contactformulier geen of weinig conversiepunten? Of onderneem je wel al stappen voor lead generation, maar ligt de conversieratio te laag? Doelgerichte lead generation zal dit probleem voor je oplossen.
GMAN is de verdeler van Opel en Toyota in de regio van Antwerpen tot Vilvoorde. We schreven voor hen een uitgebreid e-book rond hybride wagens. Waarom? We zagen de zoekopdrachten toenemen rond hybrides en alternatieven voor diesel- en benzinewagens. Bovenop dit e-book werden ook enkele blogposts uitgewerkt, waarin we dieper ingingen op de verschillende hoofdstukken mét oog voor interessante keywords.
“Het partnership met Dallas Antwerp zorgt ervoor dat GMAN ook op de digitale kaart staat.”
Tina Van Ingelghem, Marketing Coördinator bij GMAN.
We bepalen conversiepunten om de leads doorheen de marketing funnel te leiden.
Elke maand rapporteren we over de conversieratio van de verschillende componenten. Na deze evaluatie kunnen we optimalisaties doorvoeren om de cijfers te boosten.
Is er een doelgroep die we te weinig bereiken? Is er nog een deel van de buyer journey waar nog geen lead magneet voor bestaat? Of krijgt een bepaald product te weinig aandacht? We ontwikkelen - afhankelijk van de noden - nieuwe conversie ideeën.
Leestip: +19 Lead Generation-ideeën waarmee we meer dan 20.000 leads binnenhaalden.
De CPM is je rechtstreekse lijn met Dallas Antwerp. Hij/zij trekt elk project en weet alles over het budget, de planning én strakke timings. De CPM bepaalt de content calendar, delegeert de uitwerking ervan én bewaakt het feedbackproces met de klant.
Geef een creative een duidelijke briefing in handen en wait for the magic to happen. Een originele campagne, een inspirerende brainstorm, een knallende slogan of impactvolle copy: jij vraagt, hij draait.
Een website, printadvertentie, logo, e-book of brochure: onze designer tovert telkens opnieuw een impactvol ontwerp uit de vingers. Jouw boodschap valt op dankzij zijn oog voor detail.
Een inbound strategie om onszelf op de kaart te zetten.
→
Een multimedia-lanceringscampagne.
→
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
We wilden de interesse van potentiële leads voor GMAN zo vroeg mogelijk capteren. Landingspagina’s waar ze hun gegevens konden achterlaten, waren hiervoor een belangrijke pijler. We analyseerden het gedrag van de bezoekers en stuurden hen gerelateerde content om de betrokkenheid van GMAN te tonen.
De Antwerpenaar carsharing leren kennen. En meteen laten gebruiken. Met een slimme campagne gingen we de uitdaging aan om een nieuwe mobiliteitsoplossing op onze overtuigde doelgroep los te laten.
We wilden de interesse van potentiële leads voor GMAN zo vroeg mogelijk capteren. Landingspagina’s waar ze hun gegevens konden achterlaten, waren hiervoor een belangrijke pijler. We analyseerden het gedrag van de bezoekers en stuurden hen gerelateerde content om de betrokkenheid van GMAN te tonen.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail