Wil je graag aan de slag met marketing automation voor jouw bedrijf en ben je op zoek naar geschikte software? Of heb je al marketing automation software geïmplementeerd, maar ben je ervan overtuigd dat je niet het onderste uit de kan haalt? Als je nu ja knikt, dan zit er maar één ding op: plaatsnemen rond de tafel met één van onze conversie experten.
“Marketing automation is het automatiseren van bepaalde repetitieve marketingtaken aan de hand van software. Hierdoor krijgt de juiste persoon de juiste content op het juiste tijdstip.”
Jasper Wouters, Inbound Expert bij Dallas Antwerp.
We zetten lead nurturing workflows op om jouw leads doorheen de marketing funnel te begeleiden.
Op basis van het gedrag van leads op je website kunnen automatisch workflows getriggerd worden.
Wat als we alles door de technologie laten bepalen? Machine learning algoritmes zijn in staat om leads te kwalificeren en de optimale zendtijd van jouw volgende e-mailcampagne te bepalen.
Geen kaas gegeten van marketing automation software? We installeren de software kant-en-klaar voor jou. Wil je liever dat onze inbound expert over je schouder meekijkt en je bijstuurt waar nodig? Dat kan ook!
Eat, sleep, create, repeat. Onze content creators duiken in de briefing, doen aan research en gaan aan de slag met het witte blad/scherm. Ze schrijven converterende content zoals landingspagina’s en maken opvallend beeldmateriaal om je doelgroep te overtuigen.
Zo, de inhoud is klaar. Nu gaat de inbound expert aan de slag en implementeert de campagne in de marketing automation software. ‘Enter!’
We volgen alles op de voet op en houden jou hiervan op de hoogte tijdens onze rapportages. We bekijken de conversieratio, analyseren welke kanalen en content het best converteren en we gaan de click-through-rate na van de call-to-actions. Deze gegevens vormen de basis voor slimme optimalisaties.
De inbound expert zet alles op alles om jouw marketingdoelstellingen te halen. Hij bepaalt de slimste SEO-strategie en combineert deze met paid search indien nodig, implementeert marketing automation en identificeert nieuwe conversie-experimenten.
Geen vraagstuk te moeilijk voor de digitaal strateeg. Hij zet de lijnen uit om jouw marketingdoelstellingen te halen. De strateeg tekent het ‘grotere verhaal’ uit en leidt de teamleden doorheen het volledige traject.
De CPM is je rechtstreekse lijn met Dallas Antwerp. Hij/zij trekt elk project en weet alles over het budget, de planning én strakke timings. De CPM bepaalt de content calendar, delegeert de uitwerking ervan én bewaakt het feedbackproces met de klant.
Een lead nurturing campagne voor zwangere vrouwen.
→
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
Een campagne die doet dromen.
→
Een zwangerschap is een heel bijzondere ervaring. En tegelijk ook typisch een periode waarin vrouwen veranderen van ziekenfonds. Hoe overtuig je hen om bewust die stap te zetten?
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Januari is hét moment voor touroperator Connections om reizigers te overtuigen. We kaapten proactief het beslissingsproces en bezorgden reizigers een gepersonaliseerde, inspirerende reisvideo van hun droombestemming.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail