Laat ons even stilstaan bij het feit dat we met z’n allen… even stilstaan. De coronacrisis heeft ons allemaal met de neus op de feiten gedrukt: geen files meer, een verbeterde luchtkwaliteit, mensen sporten meer, en ga zo maar door. Welk immens verschil zou dit straks kunnen maken als we met z’n allen dit ‘nieuwe normaal’ zouden omarmen? Jij beslist.
4.528videoviews van minstens 3 seconden
Awareness creëren rond de propositie ‘het nieuwe normaal’ van Numobi en leads genereren naar info.numobi.eu/jij-beslist waar de toptopical campagne met spokesperson Stijn Meuris staat. De landingspagina is het startpunt van een conversiefunnel die uiteindelijk moet leiden tot het aanvragen van een persoonlijke offerte om elektrisch te gaan rijden.
"Now is the time. Dit moment van stilstand kan een springplank zijn naar morgen, naar een wereld waarin elektrisch rijden de norm is."
Bart van der Pluym, CEO Numobi
We werkten in 3 fases. Centraal in een eerste fase: awareness creëren rond elektrisch rijden en het debat aanwakkeren tijdens de crisis. Teaservideo’s werden als advertenties ingezet op Facebook en LinkedIn. Deze social ads leiden naar de volledige campagnevideo op de bijbehorende landingspagina, waar geïnteresseerden hun gegevens kunnen achterlaten en we op die manier hun buyer persona konden vormen (zie ook dallas.be/buyer-persona). In de comments onder onze campagne hebben we een zeer geëngageerd debat losgemaakt met alle pros en cons rond het thema.
In een tweede fase zorgen we ervoor dat deze mensen via een nurture e-mailflow alle nodige informatie voorgeschoteld krijgen om een bewuste, weloverwogen keuze te maken. We weten immers uit ervaring en onze samenwerking met Numobi dat de keuze voor een nieuwe mobiliteitsvisie niet zo snel gemaakt wordt. In deze tweede consideration-fase boden we ook relevante content aan in de vorm van blogs, afhankelijk van de datacaptatie die de buyer persona achterliet op de landingspage. Men kon zich ook inschrijven op de newsletter.
In een derde fase, de decision-fase van de funnel, bereikten we onze buyer persona met retargeting messages op LinkedIn en Facebook. Daarin boden we hen de mogelijkheid om door te linken naar de configurator waarmee ze een op maat gemaakte offerte konden berekenen van de door hen gekozen wagen + leasingpakket (configurator.numobi.eu/nl). Op basis daarvan legt Numobi dan persoonlijk contact via hun salesteam om de lead verder te begeleiden en er een klant van te maken.
Hoe geef je de salescijfers van een boek van tv-chef Jeroen Meus een boost rond eindejaar? Met een slimme live activatie voor de die-hard fans.
Hoe kan je rokende ouders sensibiliseren zonder te stigmatiseren? Door het speelgoed van hun kinderen aan het woord te laten.
De lancering van een nieuwe muziekartiest vraagt de juiste marketing, artist branding en support bij de launch.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail