Wil je uitpakken met je kennis, maar is er amper verkeer op je website? Doet het pijn dat je concurrenten schitteren bovenaan in de zoekresultaten? Heb je geen geoliede content machine draaien en dateert de laatste blogpost al van eeuwen geleden? Of heb je net een hele reeks blogposts en cases gepubliceerd, maar worden ze niet gevonden? Wij weten wat jou te doen staat.
“Dallas Antwerp was in 2015 nergens te bespeuren in de zoekresultaten voor het keyword ‘inbound marketing’. Een serieuze ommezwaai in de contentstrategie was nodig.”
Dirk Cassiers, Managing Partner bij Dallas Antwerp.
80% van de blogposts op de Dallas Antwerp website hadden een tijdelijke waarde, slechts 20% een SEO-insteek. Dat hebben we omgedraaid. Practice what you preach. De nieuwe strategie kreeg een doorgedreven SEO. Van technische aanpassingen aan de website over de puntjes op de ‘i’ zetten met on-page SEO tot content promotie via backlinking. Mét resultaat.
De SEO-audit toont waar je prioriteiten liggen. Welke optimalisaties aan je website hebben het meeste effect? We bekijken het technische luik en je content strategie, maar zoomen ook in op je content promotie.
Jij hebt heel wat te vertellen, maar doe je het op de juiste manier? Wat zijn de keywords die in jouw business onmisbaar zijn? Waarop moet je ranken? Hoe groepeer je deze content in topic clusters? Wij identificeren de juiste keywords om aan de slag te gaan.
Het keyword onderzoek is de basis voor een content creator om de beste webpagina’s en blogposts op het scherm te toveren. We staren ons niet blind op de SEO-technieken, want we schrijven voor mensen. Hierbij verliezen we ook de user experience van je content niet uit het oog.
Onze SEO-experts nemen jouw website onder de loep. Waar is er ruimte voor verbetering? Tijdens de audit checken ze alle elementen die bepalend zijn voor je rankings in Google. Van technische SEO over content SEO tot de navigatie van je website en je huidige backlinks: alles komt aan bod. Aan het einde van deze audit krijg je een rapport voorgeschoteld met alle werkpunten.
De actiepunten uit de SEO-audit vormen de basis voor deze tweede stap. De digitaal strateeg bepaalt samen met de SEO-expert de prioriteiten op vlak van on-page en off-page SEO. Op basis van deze content strategie vliegen we erin!
Elke maand maken we een rapport op waarin we alle resultaten bundelen. Halen we de KPI’s van organisch verkeer? Welke blogposts kunnen geoptimaliseerd worden? Voor welke keywords hebben we nog geen content? En hoe organiseren we deze content in topic clusters?
Geen vraagstuk te moeilijk voor de digitaal strateeg. Hij zet de lijnen uit om jouw marketingdoelstellingen te halen. De strateeg tekent het ‘grotere verhaal’ uit en leidt de teamleden doorheen het volledige traject.
De inbound expert zet alles op alles om jouw marketingdoelstellingen te halen. Hij bepaalt de slimste SEO-strategie en combineert deze met paid search indien nodig, implementeert marketing automation en identificeert nieuwe conversie-experimenten.
De CPM is je rechtstreekse lijn met Dallas Antwerp. Hij/zij trekt elk project en weet alles over het budget, de planning én strakke timings. De CPM bepaalt de content calendar, delegeert de uitwerking ervan én bewaakt het feedbackproces met de klant.
Een goed vindbare website.
→
SEO-statistieken voor CMO’s en marketeers.
→
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
Een reeks bruikbare SEO tips om jouw website een goede ranking op Google te bezorgen.
Is SEO pure geldverkwisting in jouw ogen? Mogen we je dan het tegendeel proberen te bewijzen met enkele cijfers?
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail