Je hebt een website en schrijft blogposts, maar deze pagina’s leiden weinig of geen verkeer naar je site? Je wil van start gaan met content marketing, maar je hebt hulp nodig bij het schrijven van SEO-vriendelijke teksten? Als je de bezoekerscijfers van je website een boost wil geven, dan is SEO copywriting een must-have.
“Dankzij de continue focus op SEO hebben wij intussen al een aantal pagina 1 rankings bereikt in Google. Hierdoor zijn we zeker makkelijker vindbaar maken voor onze prospecten en klanten.”
Nancy Moerman, B2B Support Manager bij Kinepolis Business.
Kinepolis Business is de B2B-divisie bij Kinepolis. De focus ligt duidelijk op drie pijlers: Events, Gifts en Advertising. Of: alles wat Kinepolis te bieden heeft aan bedrijven voor hun evenementen, het aanbod aan relatiegeschenken en de ruime range aan mogelijkheden om te adverteren op, maar ook buiten het grote scherm.
Hoe komen bedrijven die daarnaar op zoek zijn, snel terecht bij Kinepolis? Doorgedreven SEO zorgt daarvoor. En met succes: voor 21 van de 42 geselecteerde keywords rankt Kinepolis in de top 10. En voorjaar 2018 registreerden we 220% meer organische sessies. Ka-ching!
De SEO-expert lijst de zoekwoorden op waarvoor jouw potentiële klant een antwoord zoekt. Hij visualiseert elk topic in een content road map. Deze topic clusters zijn het startpunt voor impactvolle SEO copywriting.
Op basis van het keyword research en de topic cluster(s) wordt een content calendar opgesteld door de content manager. Hij/zij is de schakel tussen jou en de content creator(s). Om dit tot een goed einde te brengen zijn deadlines en vooraf bepaalde feedbackrondes onmisbaar. Preach!
Geen onderwerp is te gek, onze content creators duiken er met veel plezier in. Met SEO-proof copy als resultaat. Zitten er ook content creators in jouw team? Dan neemt onze SEO-expert graag de coachende rol op zich.
We volgen de resultaten van het content verhaal op de voet. Elke maand rapporteren we over de stijgingen (en dalingen) in de zoekresultaten. Kunnen we mits enkele slimme ingrepen de resultaten van bestaande content opkrikken? Super, dan stelt de SEO-expert optimalisaties voor waarmee de content creator aan de slag gaat.
De inbound expert zet alles op alles om jouw marketingdoelstellingen te halen. Hij bepaalt de slimste SEO-strategie en combineert deze met paid search indien nodig, implementeert marketing automation en identificeert nieuwe conversie-experimenten.
Een creatieve blogpost, een informatieve webpagina, een inventieve social media post of een boeiend eBook: onze copywriter schudt ze in geen tijd - én foutloos - uit de mouw. De on-page SEO-regels kan hij/zij uit het hoofd debiteren, maar het doelpubliek wordt nooit vergeten. We schrijven voor mensen, niet voor zoekmachines.
Geen vraagstuk te moeilijk voor de digitaal strateeg. Hij zet de lijnen uit om jouw marketingdoelstellingen te halen. De strateeg tekent het ‘grotere verhaal’ uit en leidt de teamleden doorheen het volledige traject.
Eerst voor mensen, dan voor zoekmachines.
→
Een inbound strategie om onszelf op de kaart te zetten.
→
Een inbound strategie met hoge conversierate.
→
SEO copywriting is geen ruimtevaarttechnologie. Je moet wel genoeg voorbereiding treffen. Anders blijf je op de onvindbare pagina’s van zoekmachines.
Als agentschap zelf de impact waarmaken die je aan je klanten belooft. Dat deden we dankzij onze inbound strategie.
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail