Creatieve ondernemer met een passie voor Club Brugge, reizen én mensen

Stijn Gansemans, Creative Partner

Creatieveling met een hoge dosis zelfrelativering

Stijn gelooft in creativiteit als economische succesfactor. Creatieve ideeën zijn een middel, geen doel op zich. Creatieve ideeën versnellen en versterken de relatie tussen merken en mensen. Maar die ideeën moeten wel het juiste doel dienen. En dat doel moet vooraf scherp afgelijnd worden. Daarom moet je creatieve marketing en communicatie durven uitdagen met de cijfers en resultaten achteraf. Anders blijft een creatief idee een hoop verloren energie. Daar hebben merken niks aan. En mensen ook niet.

Samen met Koen en PJ maakt Stijn deel uit van het creatieve team dat verantwoordelijk is voor alle creatieve output van het bureau. Ideeën bedenken en uitvoeren? Laat maar komen!

Heb jij een vraag voor Stijn?

Stuur Stijn een bericht

Stijn genereert leads voor…

Als Creative Partner bedenkt Stijn vindingrijke ideeën die ook effectief resultaat opleveren. Een campagne voor Connections? Of een online activatie voor Cornet? Laat maar komen!

"Creativiteit is een business driver."