EEN NO-NONSENSE, YES-results COMMUNICATIE
BUREAU.

Dallas Antwerp bedenkt creatieve output die return on marketing investment genereert.

Wat betekent dat? 

In een hippe meetingroom klinkt dat als: ‘An idea agency that drives ROI.' Creativiteit is dus een middel, geen doel op zich. 

We zien dat iedereen die inzet op conversie dezelfde eenheidsworst produceert. Daardoor dient de ROI hiervan ook in vraag gesteld te worden. Wij pakken het totaal anders aan. Onze visie kort samengevat? ROMI2 ofwel Return On Marketing Investment in het kwadraat. Ambitieus? Dat is het eigenlijk ook.

Dallas Antwerp gaat verder waar andere bureaus stoppen en combineert het beste van beide marketingstromingen … met succes én bewezen resultaten.

 

"We zien dat iedereen die inzet op conversie,
dezelfde eenheidsworst produceert"
Thierry De Vynck

MOOIE BELOFTE. HOE DOEN WE DAT DAN?

We splitsen leads op volgens hun klik- en zoekgedrag. Zo weten we precies welke ideeën en content relevant zijn voor welke profielen. En vooral: op welk moment. Dat meten we real-time. Op basis daarvan tekenen we een brand & customer journey uit die leidt tot een sterke en blijvende relatie tussen merk en mens.

Het einddoel? Return On Marketing Investment of kortweg ROMI.

Want creatieve content die geen resultaat toont, is verspilde content én geld. Jammer genoeg dat van jou. Wij tonen dat het anders kan. Welkom bij Dallas Antwerp. 

Meer over onze werkwijze