Skip to content
Dallas confessions header LP

CONFESSIONS OF A MARKETER:
HOOFDSTUK 5:1 MET CAROLINE VAN TURENNOUT

In een reeks diepte-interviews neemt Dallas Antwerp de biecht af van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris polst naar de engelen en duivels op hun schouders en brengt zo hùn marketingevangelie in kaart.

BEKIJK HOOFDSTUK 5:1 MET CAROLINE VAN TURENNOUT

CAROLINE VAN TURENNOUT, MARKETINGEVANGELIST VAN ZEEMAN

‘Nuchter’ is niet alleen een omschrijving die perfect bij het merk Zeeman past, maar ook bij Caroline van Turennout, Directeur Marketing & e-commerce bij Zeeman textielSupers. Meer dan 8 jaar geleden begon deze straffe marketer aan haar missie om de textielgigant relevanter te maken bij een bredere doelgroep. En of ze daarin geslaagd is. Zeeman onderging een indrukwekkende imagoswitch en mag zichzelf intussen een echt cultmerk noemen – geheel met een eigen fancollectie.

Hoe is het zover gekomen? En ging het de voorbije jaren altijd over rozen (spoiler: dat ging het niet)? Welke grote marketingplannen heeft Zeeman nog en welke dromen koestert Caroline zelf? U ontdekt het in de nieuwe aflevering van Confessions of a Marketer.

lp_biechtstoel_bg

BENIEUWD NAAR DE VOLGENDE AFLEVERING?

Word Dallas-discipel en volg Confessions of a Marketer op de voet.

NIEUWSGIERIG NAAR ALLE AFLEVERINGEN?

Bekijk alle afleveringen