CONFESSIONS OF A MARKETER:
HOOFDSTUK 4:1 MET HANS COOLS
In een reeks diepte-interviews neemt Dallas Antwerp de biecht af van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris polst naar de engelen en duivels op hun schouders en brengt zo hùn marketingevangelie in kaart.
BEKIJK HOOFDSTUK 4:1 MET HANS COOLS
HANS COOLS, MARKETINGEVANGELIST VAN O.A. UNILEVER EN MOORE BELGIUM
Zeven jaar geleden werd Hans Cools benoemd tot CEO van Moore Belgium en zo gaf hij een nieuwe – en vooral onverwachte – wending aan zijn carrière. Daarvoor was Hans o.a. aan de slag bij Unilever, waar hij zich uiteindelijk Food Director Belgium mocht noemen. Later maakte hij de switch naar media toen hij COO werd bij Sanoma, en uiteindelijk volgde hij daar topman Aimé van Hecke op als CEO.
Hoe kijkt een (naar eigen zeggen) klassiek geschoolde marketer terug op zijn ervaringen? Welke bleven hem het meeste bij? En welke vergeet hij het liefst zo snel mogelijk? Je ontdekt het in de nieuwe aflevering van Confessions of a Marketer.
