lp_dallasbrand_bg

CONFESSIONS OF A MARKETER

In een reeks diepte-interviews neemt Dallas Antwerp de biecht af van topmarketers. Interviewer Stijn Meuris polst naar de engelen en duivels op hun schouders en brengt zo hùn marketingevangelie in kaart. Wat zijn de talenten en gebreken van deze marketers? Hun beproevingen en hun zeges? En durven ze naast terugblikken ook profetisch vooruit te kijken? Op de Dallas-biechtstoel wordt diep in hun ziel gegraven, en bij momenten zelfs eens gevloekt.

 

Een overzicht van alle interviews vindt u hieronder.

HubSpot Video

Hoofdstuk 1:1 met Kristof Ampe

In de eerste aflevering heeft Kristof Ampe, marketingmessias van o.a. CORNET, het over fouten (durven) maken en een ‘pain in the ass’ zijn …
 
Bekijk de volledige aflevering
HubSpot Video

Hoofdstuk 2:1 met Elke Dens

Elke Dens, Marketing Director bij Visit Flanders, heeft een bijzondere – zeg maar gerust rebelse – visie op marketing. Zo durft ze influencer marketing zelfs dood te verklaren …
 
Bekijk de volledige aflevering
HubSpot Video

Hoofdstuk 3:1 met Anke Ulens

Anke Ulens, CEO bij Vivaldis Interim, blikt terug op een uitdagende coronaperiode. Al durft ze intussen ook weer vooruit kijken en de toekomst van de marketer voorspellen …
 
Bekijk de volledige aflevering
HubSpot Video

Hoofdstuk 4:1 met Hans Cools

Hans Cools, CEO bij Moore Belgium gooide in het verleden hoge ogen bij Unilever en Sanoma. Al zijn er ook campagnes waar hij niet zo trots op is …
 
Bekijk de volledige aflevering
 

Benieuwd naar meer?

Registreer dan voor het volgende hoofdstuk van Confessions of a Marketer en krijg binnenkort de nieuwste aflevering als eerste in uw mailbox.