Skip to content
Header 1 Dallas

ONZE BLOGS

Damien Lemaire 19 september 2022 8 min om te lezen

10 jaar Dallas Antwerp

Op 1 juli van dit jaar fuseerde Dallas Antwerp met Trouble, en integreerde het aldus de ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 23 juni 2022 1 min om te lezen

Trouble bij Dallas

Het klettert bij Dallas. En het volledige team vertrekt. Naar een andere locatie ...
Start met lezen
Britt Meulenberg 15 juni 2022 4 min om te lezen

Waarom je als merk niet op elke trend móét springen

‘Adapt or die’. Een merkt dat niet meegaat met z’n tijd en zichzelf niet constant ...
Start met lezen
Marita Daenekindt 14 juni 2022 3 min om te lezen

Alaa Jbour: tussen taalgevoel, communicatie en cello

Alaa Jbour, de nieuwe Social en SEA Campaign Manager bij Dallas, heeft een profiel dat je ...
Start met lezen
Stijn Gansemans 9 juni 2022 5 min om te lezen

Maak van je baseline een fruitvlieg

Caroline van Turennout, Directeur Marketing en e-commerce van Zeeman houdt het in ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 21 april 2022 4 min om te lezen

Later was het allemaal beter

"Ik heb veel bewondering voor de marketers van vandaag. Ik vind dat ze een moeilijkere ...
Start met lezen
Marita Daenekindt 19 april 2022 5 min om te lezen

Art Director Anke Suys en Dallas: meant-to-be

Toen Dallas toe was aan nieuw creatief bloed, kreeg Anke Suys de vraag of zij de sprong ...
Start met lezen
Paul Popelier 15 april 2022 3 min om te lezen

De nobele kunst van mislukken

Hans Cools, de CEO van Moore Belgium, biecht in onze reeks ‘Confessions of a Marketer’ op ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 8 april 2022 3 min om te lezen

De moderne marketer has it all?

"Ik ben een generalist en dat betekent dat je op alle domeinen een beetje mee moet zijn. ...
Start met lezen