Skip to content
Header 1 Dallas

ONZE BLOGS

Kristel Vanderlinden 22 november 2022 4 min om te lezen

Over merken en de metaverse

Als het van Zuckerberg afhangt, leven we binnen afzienbare tijd allemaal in de ...
Start met lezen
Stijn Gansemans 16 november 2022 5 min om te lezen

Dood aan de veilige worst

Kris Michiels, Marketing & Communication Director bij Unilever roept in ‘Confessions ...
Start met lezen
Ruben Ceuppens 18 oktober 2022 5 min om te lezen

“KPI’s zijn geen onzin, maar er zijn veel onzinnige KPI’s”

“Wat is impact voor Child Focus? Als er méér kinderen aangegeven worden, want dan dringt ...
Start met lezen
Kristel Vanderlinden 11 oktober 2022 5 min om te lezen

Top of mind: de heilige graal voor elk merk

Verbazing en diepe teleurstelling. Dat is wat Heidi De Pauw, CEO van Child Focus, voelde ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 4 oktober 2022 3 min om te lezen

Eigen stoef stinkt (niet altijd)

In Confessions of a Marketer vertelt Heidi De Pauw, CEO van Child Focus, dat de meeste ...
Start met lezen
Damien Lemaire 19 september 2022 8 min om te lezen

10 jaar Dallas Antwerp

Op 1 juli van dit jaar fuseerde Dallas Antwerp met Trouble, en integreerde het aldus de ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 23 juni 2022 1 min om te lezen

Trouble bij Dallas

Het klettert bij Dallas. En het volledige team vertrekt. Naar een andere locatie ...
Start met lezen
Britt Meulenberg 15 juni 2022 4 min om te lezen

Waarom je als merk niet op elke trend móét springen

‘Adapt or die’. Een merkt dat niet meegaat met z’n tijd en zichzelf niet constant ...
Start met lezen
Marita Daenekindt 14 juni 2022 3 min om te lezen

Alaa Jbour: tussen taalgevoel, communicatie en cello

Alaa Jbour, de nieuwe Social en SEA Campaign Manager bij Dallas, heeft een profiel dat je ...
Start met lezen