She+ by Fischer zijn hoogwaardige voedingssupplementen voor vrouwen, made in Belgium. Als premium merk streeft het er voortdurend naar om hun producten te perfectioneren en te diversifiëren. Alleen zorgde dit uitgebreid gamma ook voor een toenemende complexiteit voor de consument, die op de webshop zijn weg niet altijd vond.
Aangezien de webshop wel het belangrijkste platform is voor het merk, gingen wij aan de slag om deze gebruiksvriendelijk én aantrekkelijk te maken. Dit door She+ een vernieuwde uitstraling te geven, perfect afgestemd op de wensen van haar doelgroep.
We gingen van start met het herstructureren van de website, waarbij we alle producten overzichtelijk onderbrachten in duidelijke categorieën. Weg verwarring. Met een naadloze gebruikerservaring tot gevolg. Daarbovenop ontwikkelden we een frisse visuele identiteit, met aantrekkelijke visuals die de producten van She+ in de schijnwerpers zetten.
Maar we gingen verder. Dankzij een uitgebreid doelgroeponderzoek leerde we de behoeftes en interesses van het She+ publiek kennen. Hierdoor konden we onze marketingstrategie precies afstemmen op haar verwachtingen.
Onze social media campagne was de kers op de taart. We gebruikten de nieuwe visuele elementen om de She+ doelgroep aan te trekken en naar webshop te leiden. Het resultaat? Meer bekendheid voor She+ en een grotere betrokkenheid van potentiële klanten.
She+ heeft nu een gebruiksvriendelijke website en een eigentijdse uitstraling die haar hoogwaardige voedingssupplementen voor vrouwen in elke levensfase effectief op de markt brengt.
Door onze voortdurende focus op de productkwaliteit waren we onze klantenbinding uit het oog verloren. Dallas heeft ons geholpen om hier terug een klare kijk op te krijgen.
A.R.
Founder She+
