ONS WERK
Een tastingactivatie voor CORNET Smoked kan ook anders. Ontdek hier hoe anders.
Lees meerOm de nieuwe Alpro Smeren met Vezels te lanceren, bedachten we een opvallende tv-spot. Het resultaat bekijk je hier.
Lees meerDe Socialistische Mutualiteiten, Bond Moyson en De Voorzorg krijgen één en dezelfde naam: Solidaris. Een naam met inhoud, die een campagne met inhoud verdient. Ontdek hem hier.
Lees meerKrachtig en zacht: ontdek hoe we CORNET als 'Oaked bier’ positioneren in de categorie van sterke blonde bieren.
Lees meerDe visie die Dallas Antwerp voor Dierickx Leys Private Bank ontwikkelde, rendeert effectief. Krijg een inkijk in een aanpak met impact.
Lees MeerP&V Verzekeringen steekt fietsend België een hart onder de riem. Ontdek hier de campagne.
Lees meerVandemoortele eindigde het jaar met véél cadeaus: 12.000 gratis potten mayonaise vonden hun weg naar de Belgische feesttafels door een creatieve 3-in-1 campagne.
Lees meerVoor de lancering van de HLN-app bedacht Het Laatste Nieuws een tof videoconcept. Met een draaiend kubushoofd nota bene maar dan zonder verdere online en offline ‘body’. Ontdek hier hoe we die bal, pardon kubus, aan het rollen brachten.
Lees meerIVC ontwerpt en produceert duurzame laminaatvloeren met respect voor de natuur. En dat tonen wij met de online ‘Treespect’-video’s.
Lees meerTerwijl zalm een commodity is geworden en steeds minder in de smaak valt bij de betere restaurateurs, zet Dallas de premium MOWI Supreme zalm letterlijk en figuurlijk op de kaart in België en Frankrijk. Eat this.
Lees meerHoe promoot je een nieuwe clean label mayonaise? Door niets toe te voegen aan de reclame. Ontdek hier wat Dallas voor Vandemoortele deed.
Lees meerOndanks de COVID-19-saga ging HLN in 2020 een geslaagde zomer tegemoet dankzij een slimme activatie vol zomerse challenges. De verkoop werd verzekerd en de HLN-lezer vermaakt.
Lees meerOm lezend Vlaanderen met succes te laten kennismaken met de online magazines van tijdschrift.be, gaan we aan de slag met de merkpropositie. Maar dan slimmer.
Lees meerEen splinternieuw mobiliteitsaanbod rond elektrisch rijden lanceren en vanaf het eerste moment impact scoren? Numobi & Dallas Antwerp tonen hoe dat kan.
Lees MeerHoe moet je een centrumpartij succesvol herpositioneren in een steeds meer gepolariseerd politiek landschap? WeareDaniel en Dallas Antwerp dachten: dat gaan we ‘gewoon doen’.
Lees meerEen nieuw carsharing merk lanceren en meteen ook conversie genereren, kan dat? Jazeker!
Lees meerDankzij een slimme strategie laat dit jonge biermerk zich meteen gelden op de verzadigde biermarkt.
Lees meerHoe laat je ouders stoppen met binnen roken? Door opvallende tv-spots met bijzondere spokesmen. Ontdek snel onze case voor Kom Op Tegen Kanker.
Lees meerImagine Impact. Om onze nieuwe website en basline te lanceren stapten we uit onze comfortzone. En of dat impact had.
Lees meerHoe laat je het hele land meevieren met je 3de verjaardag? JOE fm schakelde Dallas in om een verjaardagsfeestje uit te werken. Een feestje dat zijn impact niet miste.
Lees meerVoor de lancering van de Bicky Royal schreven we reclamegeschiedenis. Bekijk hier de case over onze virale campagne voor échte mannen.
Lees meerJe huid beschermen tegen de gevaren van de zon. Ontdek hoe we deze boodschap in een hot kleedje staken met Lesley-Ann Poppe.
Lees meer+Debic, de referentie voor zuivel maken binnen héél Europa. Hoe we dat aanpakten, lees je hier.
Lees meerOntdek snel hoe we Biddit lanceerden, een online platform voor de openbare verkoop van vastgoed in België.
Lees meerOm zoveel mogelijk luisteraars te betrekken bij de TOP2000 van JOE fm een interactieve campagne waarin het herkennen van hits centraal stond.
Lees meerHoe lanceer je je eigen communicatiebureau? Door je concurrenten slim voor de kar te spannen. Merci voor de samenwerking, hé!
Lees meerBelgen zijn trouw aan hun grootbank. Met radiospots hiepen wij hen af van hun passief beleggingssyndroom en stuurden we hen naar Binckbank.
Lees meerVoor de nationale verkiezingen bliezen we de slogan ‘Gewoon doen’ nog meer leven in voor Open Vld. Ontdek hier de volledige campagne.
Lees meerJe moet beleggers niet vertellen wat ze met hun geld moeten doen. Daarom lieten we hen in deze campagne vooral zélf beslissen of Binckbank bij hen past.
Lees meer