We realiseren jouw doelstellingen. Het beste bewijs?
De verhalen van tevreden klanten en ons sterk werk voor hen.
Knuffelen, feesten, op reis gaan, iets bouwen of een nieuwe job opstarten … het zijn allemaal wensen en plannen die we met zijn allen zo spoedig mogelijk willen uitvoeren na corona. Want als er één jaar is waarin we elkaar enkel het allerbeste willen wensen, is het wel in 2021.
Een nieuwe verpakking in de markt zetten, die meteen ook zijn weg vindt als blikvanger in tal van interieurs? CORNET deed het in stijl. Lees de volledige case hier.
Een splinternieuw mobiliteitsaanbod rond elektrisch rijden lanceren en vanaf het eerste moment impact scoren? Numobi & Dallas Antwerp tonen hoe dat kan.
Hoe moet je een centrumpartij succesvol herpositioneren in een steeds meer gepolariseerd politiek landschap? WeareDaniel en Dallas Antwerp dachten: dat gaan we ‘gewoon doen’.
Een nieuw carsharing merk lanceren en meteen ook conversie genereren, kan dat? Jazeker!
Hoe kan je rokende ouders sensibiliseren zonder te stigmatiseren? Door het speelgoed van hun kinderen aan het woord te laten.
Dankzij een slimme strategie laat dit jonge biermerk zich meteen gelden op de verzadigde biermarkt
Om de eindejaarsperiode - een commerciële topperiode - te boosten creëerde Dallas een online campagne die heel veel mensen ‘raakte’.
Na de succesvolle lokale verkiezingen in 2018 trok Open Vld - gewapend met een positieve vibe en een straffe slogan - richting de federale en Europese verkiezingen. Ontdek het volledige verhaal achter ‘het land van de doeners’.
Dallas’ profiel: inbound marketing pionier. Hoe konden we ons creatief profiel even sterk neerzetten?
Hoe laat je het hele land meevieren met je 3de verjaardag? JOE fm schakelde Dallas in om een verjaardagsfeestje uit te werken. Een feestje dat zijn impact niet miste.
Bicky gaf zijn Bicky Royal burger een kick-ass start met een gedurfde, wereldwijd opgemerkte campagne. Een man en een baby…
Hoe creëer je een sensibiliseringscampagne met reële impact? Voor Stichting tegen Kanker zette Dallas Spraywatch in tegen huidkanker.
Hoe vierde JOE fm zijn 5de verjaardag? Met 99 Luftballons en duizenden luisteraars online, via radio en op het event. Dallas ondersteunde dit alles van a tot z.
Van 2 leads per maand naar meer dan 70: onze strategie miste zijn doel niet.
Hoe zet je één sterk merkverhaal neer in diverse Europese landen?
Dallas-campagne zorgt voor +1000 deelnemers en grote verkooppiek.
Dankzij de Dallas-campagne weten 1,5 miljoen mensen de weg naar het Kankerinfoplatform via hulplijn en website.
Om nieuwe abonnees te werven zet Dallas de grote middelen in: een ‘red hot’ campagne met Lesley-Ann Poppe in de hoofdrol.
Met een complete inbound marketing aanpak steeg o.a. het aantal websitebezoeken tot meer dan 20.000.
Hoe word je dé kerstzender bij uitstek? Joe FM liet een heel bos oplichten, samen met duizenden luisteraars én Dallas Antwerp.
Een lanceringscampagne bij millenials van een online platform voor het kopen/verkopen met vastgoed.
Hoe verhoog je awareness rond een ngo die ervoor zorgt dat langdurig zieke kinderen onderwijs kunnen volgen?
Een lead nurturing campagne op basis van een inbound strategie voor zwangere vrouwen.
De lancering van een nieuwe muziekartiest vraagt de juiste marketing, artist branding en support bij de launch.
Hoe geef je de salescijfers van een boek van tv-chef Jeroen Meus een boost rond eindejaar? Met een slimme live activatie voor de die-hard fans.
Als agentschap zelf de impact waarmaken die je aan je klanten belooft. Dat deden we dankzij onze inbound strategie.
Hoe kan je de goede offline reputatie van een bedrijf vertalen naar een sterk online merk? Een frisse website, slimme marketing automation en steengoede content zijn het antwoord.
Don’t donate your sperm, adopt our talent; Een gewaagde en geslaagde campagne neemt topcreatieven in de maling.
Januari is hét moment voor touroperator Connections om reizigers te overtuigen. We kaapten proactief het beslissingsproces en bezorgden reizigers een gepersonaliseerde, inspirerende reisvideo van hun droombestemming.
Dallas Antwerp, Sint-Paulusplaats 19, 2000 Antwerpen
+32 (0)3 260 64 70 - Stuur ons een e-mail