Onze Cases

Deze klanten gingen al met ons in productie

Elk merk resoneert met haar publiek op een andere manier. En wij kiezen samen met jou de juiste frequentie.

Filter

Dankzij IBR tellen bedrijfsrevisoren mee.

Strategie

Copywriting

TV

Social Media Marketing

Branding

Onvoldoende universiteitsstudenten kiezen voor het vak bedrijfsrevisor. De reden? Het beroep bedrijfsrevisor heeft bij ...

Kort op de bal voor Securex

Strategie

Lead Generation

TV

Social Media Marketing

We hielpen Securex om hun 'Altijd Klaar' merkbelofte te vertalen naar een campagne die resoneert met startende en ...

Hier groeit biodiversiteit dankzij AVEVE

Creatie

Strategie

Print

Campagnes

Content Marketing

Influencers

Radio

Video

Social Media Marketing

In het kader van haar duurzaamheidsplan hielpen we Aveve om onze bestuivers een hart onder de vleugel steken en de ...

Gelukkig sporten met G-Sport Vlaanderen

Creatie

Strategie

Print

Radio & TV

Content Marketing

Social Media Marketing

Hoe activeer je de community van G-sporters, sporters en hun entourage om zich achter de boodschap van G-Sport ...

Een slimme rebranding voor She+

Strategie

Copywriting

Video

Design

Branding

Fotografie

Hoe hebben we een merk in hoogwaardige voedingssupplementen voor vrouwen geholpen om hun gamma af te stemmen op de ...

Je dag gesmeerd starten doe je met Alpro

Strategie

Print

Lead Generation

Video

Social Media Marketing

Alpro vroeg ons een social media campagne, een video en een printcampagne te ontwikkelen voor hun smeerproduct Alpro ...

P&V maakt het fietsers (iets) gemakkelijker

TV

Website

POS

Lijncom

Social Media Marketing

Hoe creëer je nationaal awareness rond P&V en fietsverzekeringen, én verhoog je de likeablility van je merk? Ah, met ...

Een omnichannel-verhaal voor de HLN-app

Print

TV

Digital Strategy

Social Media Marketing

Voor de lancering van de HLN-app rolden we een simpel maar sterk creatief concept uit, waarbij we zowel de productie ...

CORNET, zo smaakt Oaked

TV

Social Media Marketing

Hoe lanceer je een nieuwe biercategorie ‘Oaked’ in een reeds verzadigde biermarkt? En hoe gebruik je social media en tv ...