Skip to content
Header 1 Dallas

ONZE BLOGS

Britt Meulenberg 15 juni 2022 4 min om te lezen

Waarom je als merk niet op elke trend móét springen

‘Adapt or die’. Een merkt dat niet meegaat met z’n tijd en zichzelf niet constant ...
Start met lezen
Marita Daenekindt 14 juni 2022 3 min om te lezen

Alaa Jbour: tussen taalgevoel, communicatie en cello

Alaa Jbour, de nieuwe Social en SEA Campaign Manager bij Dallas, heeft een profiel dat je ...
Start met lezen
Stijn Gansemans 9 juni 2022 5 min om te lezen

Maak van je baseline een fruitvlieg

Caroline van Turennout, Directeur Marketing en e-commerce van Zeeman houdt het in ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 21 april 2022 4 min om te lezen

Later was het allemaal beter

"Ik heb veel bewondering voor de marketers van vandaag. Ik vind dat ze een moeilijkere ...
Start met lezen
Marita Daenekindt 19 april 2022 5 min om te lezen

Art Director Anke Suys en Dallas: meant-to-be

Toen Dallas toe was aan nieuw creatief bloed, kreeg Anke Suys de vraag of zij de sprong ...
Start met lezen
Paul Popelier 15 april 2022 3 min om te lezen

De nobele kunst van mislukken

Hans Cools, de CEO van Moore Belgium, biecht in onze reeks ‘Confessions of a Marketer’ op ...
Start met lezen
Pauline Oppalfens 8 april 2022 3 min om te lezen

De moderne marketer has it all?

"Ik ben een generalist en dat betekent dat je op alle domeinen een beetje mee moet zijn. ...
Start met lezen
Sue Somers 22 maart 2022 20 min om te lezen

"Ik heb de laatste jaren vaak getwijfeld aan onze relevantie."

In een alsmaar uitdagender tijdsgewricht blijven Stijn Gansemans (53) en Dirk Cassiers ...
Start met lezen
Annelies Florquin 4 februari 2022 4 min om te lezen

Van controle naar vertrouwen en waarom dat werkt

De coronacrisis hakte er stevig in bij Anke Ulens, CEO van Vivaldis. In Hoofdstuk 3:1 van ...
Start met lezen