Waarom je als merk niet op elke trend móét springen
‘Adapt or die’. Een merkt dat niet meegaat met z’n tijd en zichzelf niet constant ...
Alaa Jbour: tussen taalgevoel, communicatie en cello
Alaa Jbour, de nieuwe Social en SEA Campaign Manager bij Dallas, heeft een profiel dat je ...
Maak van je baseline een fruitvlieg
Caroline van Turennout, Directeur Marketing en e-commerce van Zeeman houdt het in ...
Later was het allemaal beter
"Ik heb veel bewondering voor de marketers van vandaag. Ik vind dat ze een moeilijkere ...
Art Director Anke Suys en Dallas: meant-to-be
Toen Dallas toe was aan nieuw creatief bloed, kreeg Anke Suys de vraag of zij de sprong ...
De nobele kunst van mislukken
Hans Cools, de CEO van Moore Belgium, biecht in onze reeks ‘Confessions of a Marketer’ op ...
De moderne marketer has it all?
"Ik ben een generalist en dat betekent dat je op alle domeinen een beetje mee moet zijn. ...
"Ik heb de laatste jaren vaak getwijfeld aan onze relevantie."
In een alsmaar uitdagender tijdsgewricht blijven Stijn Gansemans (53) en Dirk Cassiers ...
Van controle naar vertrouwen en waarom dat werkt
De coronacrisis hakte er stevig in bij Anke Ulens, CEO van Vivaldis. In Hoofdstuk 3:1 van ...