
Braden en bakken met Alpro? Goed bezig.
- Video
- Digital
CAMPAIGN
Plantaardige margarines bestonden vooralsnog enkel in plastic vlootjes en squeeze bottles. Enter: de nieuwe Alpro Bakken & Braden-wikkel! Aan ons om de consument te overtuigen dat deze margarine goed is voor de planeet én voor je gezondheid. Wie voor Alpro Bakken & Braden kiest, is dus ‘goed bezig’.
Wat onderscheidt Alpro Bakken & Braden van andere margarines? Het product is 100% plantaardig, zonder aan smaak in te boeten. Zo moedigt Alpro iedereen aan om te werken aan een gezonde levensstijl. Stap voor stap weliswaar. Want oude gewoontes zijn vaak hardnekkig en moeilijk af te leren, maar iedere kleine verandering is al een applausje waard.
Met dit inzicht bedachten we ‘Jij bakt er alles van!.’ Een conceptlijn die perfect aansluit bij de internationale baseline ‘Goed bezig’.
Het concept vertaalden we naar een flitsende tv-bumper van amper zeven seconden. Kort – en dus een flinke uitdaging – maar toch slaagden we erin om de boodschap in de video te verwerken.
Ook advertenties in magazines konden niet ontbreken. Dankzij de toevoeging van een kortingsbon kreeg iedereen de kans om de wikkel te testen. Met opvallend POS-materiaal, aan aantrekkelijke abribus en een digital OOH ad stimuleerden we een aankoop des te meer
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Brand strategy
- Campaign strategy
- Production
- Design




RESULTS
