
Binckbank helpt Belgen af van hun passief beleggingssyndroom
- Radio
CAMPAIGN
Belgische beleggers zijn trouw aan hun grootbank. Hondstrouw. En toch maakten we ze warm voor een overstap naar Binckbank. Hoe? Met een slimme remedie tegen hun passief beleggingssyndroom.
BinckBank, de online beleggingsbank, heeft nogal wat voordelen in petto voor particuliere, professionele en institutionele beleggers. Maar onbekend is onbemind en de beleggers blijken meestal braafjes bij hun bank. Uit grote liefde? Eerder uit gewoonte, stelden we vast. Dat is een probleem, maar zeker ook een opportuniteit. Want de gemiddelde belegger is constant uit op meer rendement. Dus waarom zou hij niet openstaan voor het goede nieuws dat het elders beter is?
Alles vertrok vanuit een simpele insight: mensen zijn van nature gemakzuchtig.
Ook beleggers. Hoe krijg je mensen dan toch zover dat ze de overstap naar BinckBank maken? Simpel: door hen er in opvallende radiospotjes op te wijzen dat passiviteit nadelig is voor de gezondheid van je portefeuille.

EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Brand strategy
- Campaign strategy
- Production
IMPACT
- Digital strategy
- Content marketing
- Marketing automation
- Performance marketing