
Dallas’ visie rendeert voor Dierickx Leys Private Bank
- Digital
- Website
- Direct mail
- Social media
CAMPAIGN
Dierickx Leys Private Bank groeit. Zo’n expansie veronderstelt trouw cliënteel, maar ook nieuwe klanten voor vermogensbeheer, successieplanning en beleggingen. De juiste, kwalitatieve leads genereren in deze digitale tijden: hoe pakt een private bankier dit het best aan?
Nog voor we strategieën creëerden, maakten we grondig kennis met de klant en hun specifieke waarden die al sinds 1901 centraal staan: een persoonlijke benadering, een langetermijnvisie, transparantie. De nieuwe content moest die waarden natuurlijk weerspiegelen.
Al snel bleek een inbound-marketingstrategie aangewezen. Een digitale totaalaanpak waarin we zoveel mogelijk antwoorden geven op vragen die leven bij het publiek. Klant worden bij een vermogensbeheerder doe je niet in een impuls. De strategie voor Dierickx Leys Private Bank is er dan ook op gericht de juiste geïnteresseerden warm te maken voor een gesprek wanneer zij er klaar voor zijn. Strategische en creatieve insights resulteerden uiteindelijk in het koepelidee ‘Visie rendeert’, de basis die we ook neerschreven in een manifesto.
Intussen implementeerden we HubSpot, een veelzijdig en geïntegreerd marketing- en automation-platform. Daarvoor stippelden we een uitvoerige contentstrategie uit waarin allerlei tools naar het beoogde resultaat moeten leiden voor specifieke buyer persona’s. Op basis van die BP-analyse werd het contentplan verder uitgewerkt.

EXPERTISE
IMAGINE
- Brand strategy
- Campaign strategy
IMPACT
- Digital strategy
- Content marketing
- Marketing automation
- Performance marketing
- Social media marketing





















RESULTS
