/cases/vdm-hashting/Dallas-x-Vandemoortele---Halloween-Still---Landscape---TEST.jpg)
Een creatieve 3-in-1 campagne voor Vandemoortele
- Social media
- Video
- Hashting
CAMPAIGN
Na een geslaagde eindejaarscampagne in 2020 wilden we de Vandemoortele Mayonaise ook dit jaar op zoveel mogelijk Belgische feesttafels krijgen. Daarom schakelden we opnieuw cashback tool Hashting in om een terugbetalingsactie op poten te zetten. De feestperiode lieten we deze keer extra vroeg starten met wel héél veel cadeaus: 12.000 gratis potten Vandemoortele Mayonaise.
We deelden de campagne op in drie fases: Halloween, een tussenfase en Kerstmis. Per fase bedachten we een passend creatief concept. Zo maakten we een bangelijk lekker filmpje met een animated ‘mayonaisespook’, lanceerden we een zzzalige asmr-video én sloten we het jaar af met een feestelijk mayorecept. Onze tagline ‘0% additieven, 100% Vandemoortele’ verscheen in elke wave en kreeg telkens een leuke twist.
Door de campagne slim op te delen, verrasten we het doelpubliek telkens met nieuwe content. Het effect: driemaal hernieuwde aandacht voor de campagne én driemaal een fikse boost van de terugbetalingsactie.
/cases/vdm-hashting/MAYO-KERST-CONVERSION-16-9-060.jpg)
EXPERTISE
IMAGINE
- Campaign strategy
- Production
- Design
IMPACT
- Performance marketing
- Social media marketing
RESULTS
goeie resultaten oplevert.’
/cases/vdm-hashting/Beeld-FR.jpg)