Skip to content
Vandemoortele Halloween header

Een creatieve 3-in-1 campagne 
voor Vandemoortele

PROJECT End-of-year campaign with cashback promo
CLIENT Vandemoortele
PRODUCT Mayonnaise jar/squeeze bottle
MEDIA
  • Social media
  • Video
  • Hashting

CAMPAIGN

Na een geslaagde eindejaarscampagne in 2020 wilden we de Vandemoortele Mayonaise ook dit jaar op zoveel mogelijk Belgische feesttafels krijgen. Daarom schakelden we opnieuw cashback tool Hashting in om een terugbetalingsactie op poten te zetten. De feestperiode lieten we deze keer extra vroeg starten met wel héél veel cadeaus: 12.000 gratis potten Vandemoortele Mayonaise.

We deelden de campagne op in drie fases: Halloween, een tussenfase en Kerstmis. Per fase bedachten we een passend creatief concept. Zo maakten we een bangelijk lekker filmpje met een animated ‘mayonaisespook’, lanceerden we een zzzalige asmr-video én sloten we het jaar af met een feestelijk mayorecept. Onze tagline ‘0% additieven, 100% Vandemoortele’ verscheen in elke wave en kreeg telkens een leuke twist.

Door de campagne slim op te delen, verrasten we het doelpubliek telkens met nieuwe content. Het effect: driemaal hernieuwde aandacht voor de campagne én driemaal een fikse boost van de terugbetalingsactie.

VDM zalmsoesjes met mayo

EXPERTISE

IMAGINE

  • Campaign strategy
  • Production
  • Design

IMPACT

  • Performance marketing
  • Social media marketing

RESULTS

Onze campagne behaalde maar liefst 11.076.694​ impressions, waarvan 37.900 mensen doorklikten naar de landingspagina. Met een click trough rate van 1,11% lag het resultaat dan ook een stuk hoger dan de benchmark van 0,60%. De 12.000 potten mayonaise vlogen de deur uit én de reacties waren overweldigend positief. 98,5% van de mensen die een gratis pot ontving, gaf aan dat ze de Vandemoortele Mayonaise graag opnieuw zouden kopen.
VDM video hashting

WIL JIJ EENS PRATEN OVER EEN IMPACTVOLLE CAMPAGNE?

Contacteer ons