Skip to content
Dallas Imagine Impact headerbeeld

Imagine impact: een statement met spreekwoordelijke ballen

PROJECT Launch campaign
CLIENT Dallas Antwerp
PRODUCT Our new website and baseline ‘Imagine Impact’
MEDIA
  • Video
  • Website
  • Digital
  • Social media

CAMPAIGN

Nu en dan moet je als merk uit je comfortzone durven te stappen, zeggen we aan onze klanten. Dus moeten wij dat ook zelf durven, vinden we. Hoe konden we een statement maken over creativiteit en impact, over ideeën en resultaten, de twee poten van ons DNA? Het werd Imagine Impact. Onze nieuwe baseline die we lanceerden met een impactvolle campagne.

Eerst creëerden we de baseline. Imagine Impact. De kapstok waaraan we alles zouden ophangen. Niet alleen de content van onze nieuwe website, maar ook de B2B-campagne om marketeers uit te dagen uit hun comfortzone te stappen. Waarom? Omdat we geloven dat dát de eerste stap is naar sterke, creatieve strategieën en briljante ideeën. En: we practice what we preach. Buck Angel, de artiestennaam van Jake Miller was dé geknipte persoon om onze campagne kracht bij te zetten. Als rolmodel voor de transgender community en human rights activist durft hij meer dan eens grenzen verleggen.

Op D-day lanceerden onze nieuwe website. De video met Buck Angel verscheen in een social campagne die traffic naar die website genereerde. Daarnaast maakten we een extra documentaire over Buck Angel en korte interviews met klanten over wat impact voor hen betekent.

12_HeaderImageYoutube

EXPERTISE

IMAGINE

  • Creative concept
  • Brand strategy
  • Campaign strategy
  • Production
  • Design

IMPACT

  • Digital strategy
  • Content marketing
  • Marketing automation
  • Performance marketing
  • Social media marketing  
HubSpot Video
HubSpot Video

RESULTS

En of deze campagne impact had! De 'Thank you'-page met de video werd 3589 keer bekeken. De kijkers bleven relatief lang op die pagina (gemiddeld ruim 4 minuten). De kortere pre-rolls die op YouTube werden gepost, werden in totaal 14.456 keer vertoond, de superkorte teasers van de YouTube bumper campagne scoorde 18.483 zichtbare vertoningen. En dit allemaal tijdens één campagneweek. In die periode meldden zich 58 nieuwe leads aan. De reacties waren in elk geval overwegend (heel) positief.
Dallas Impact 28

WIL JIJ EENS PRATEN OVER EEN IMPACTVOLLE CAMPAGNE?

Contacteer ons