
CONCURRENTEN LANCEREN DALLAS ANTWERP
- Stunt
- Video
CAMPAIGN
Een nieuw communicatiebureau lanceren in een sector die alles al minstens één keer heeft gezien. Hoe pak je dat aan? Door je eigen concurrenten voor je kar te spannen. Zonder hun medeweten.
Maart 2012. Reclamebureaus MIA en Openhere fuseren. Hoog tijd voor een relaunch onder de nieuwe naam ‘Dallas Antwerp’. De nieuwe propositie luidde ‘We write brandsoaps’. Een logisch – en brandend actueel – aanknopingspunt om de CEO’s van andere agencies voor de camera te halen en een microfoon onder hun neus te duwen. De wereldbekende soap Dallas was namelijk nét terug antenne voor een veelbesproken comeback. Een open deur …
We vroegen de CEO’s naar hun mening over tv-soaps en de terugkeer van de moeder-aller-soaps Dallas. De quotes monteerden we in een testimonial.
Tijdstip van de stunt: het Marketing Day-congres. Als sponsor van het event was Dallas Antwerp die dag overal aanwezig. Ook op het grote scherm. Daar toonden we het filmpje aan meer dan 1.000 professionals. Al hadden de hoofdrolspelers misschien al een klein vermoeden. Op voorhand bedankten we de CEO’s via Twitter voor hun lovende woorden en hun – onvrijwillige – medewerking. Fijne samenwerking!
EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Brand strategy
- Campaign strategy
- Production
IMPACT
- Digital strategy
- Marketing automation
- Performance marketing
- Social media marketing
RESULTS
