
Goeie voornemens worden goeie plannen bij P&V Verzekeringen
- Video & Audio
- Activation
- Stunt / guerilla
- Website
- Digital
- Social media
CAMPAIGN
Die coronakilo’s kwijtraken, een maandlang geen druppel alcohol aanraken, ein-de-lijk dat sportabonnement laten renderen … Goeie voornemens maken steevast onderdeel uit van een nieuw jaar, om ze daarna al even snel weer te vergeten. Dat komt omdat goeie voornemens routineus, vaag en halfslachtig zijn. Goeie plannen daarentegen zijn scherp afgelijnd én gemeend. En die goeie plannen ondersteunt P&V verzekeringen ook in 2022.
Na verschillende geslaagde samenwerkingen en een eindejaarscampagne die een schot in de roos bleek, riep P&V Verzekeringen opnieuw onze hulp in om hun naamsbekendheid te vergroten. De campagnelijn “Zolang ú plannen blijft maken, zijn wij er om ze te verzekeren” was nog steeds relevant en de maatschappelijke rol van P&V misschien zelf nóg belangrijker in moeilijke coronatijden die maar bleven aanslepen. Daarom gaven we een nieuwe, frisse invulling aan de eindejaarsboodschap die we het jaar ervoor lanceerden. De boodschap: 'Maak dit jaar eens goeie plannen in plaats van goeie voornemens.'
Ook deze campagne hamerde dus op het maatschappelijke engagement dat P&V eigen is. Met de hoopvolle eindejaarsboodschap vormt de verzekeringsmaatschappij het koppelteken tussen goeie voornemens en goeie plannen, tussen woorden en daden.
Ter inspiratie vormden we heel wat (typische en minder typische) goeie voornemens om tot goeie plannen. Die boodschappen lieten we horen in radiospots van 10 en 30 seconden. Daarnaast verscheen de campagne op sociale media, in online bannering en op de digitale schermen van de P&V-kantoren.
Tot slot lieten we ook deze keer de P&V-toren aan de Kruidtuin in Brussel oplichtten. Daarvoor wisten we tal van bekende Nederlands- en Franstalige schrijvers te strikken: Lize Spit, Fikry El Azzouzi, Saskia De Coster, Stijn De Paepe en Khalid Benhaddou aan Nederlandstalige kant en Geneviève Damas, Gioia Kayaga Joy, Thomas Gunzig, Marka en Zaïneb Hamdi aan Franstalige kant. Met hun warme, poëtische woorden gaven we voorbijgangers tijdens de koudste dagen van het jaar wat licht in de duisternis.

EXPERTISE
IMAGINE
- Creative concept
- Campaign strategy
- Production
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Performance marketing
- Social media marketing

