Skip to content
P&V prachtige plannen case header

PRACHTIGE PLANNEN VAN PRACHTIGE MENSEN

PROJECT Awareness campaign to raise notoriety
Client P&V Verzekeringen
Product Insurances
Media
  • Video 
  • Audio 
  • Website 
  • Digital  

CAMPAIGN

Verder bouwen aan de notoriëteit en merkpositionering van P&V Verzekeringen. En een connectie maken met de 300 exclusieve P&V-adviseurs. Dát was onze vervolgopdracht op de campagne ‘Leef Vooruit’ van december 2020. Toen vroegen we naar de plannen van Belgen, nu toonden we plannen die werkelijkheid werden.

Sommige verhalen moeten gehoord worden. Daarom riepen we de podcastreeks ‘Prachtige Plannen’ in het leven. Elke aflevering stond in het teken van een bijzondere (groep) jongere(n), stuk voor stuk klaar om het leven – ondanks corona en andere uitdagingen – keihard vast te grijpen. Naast de jongeren zelf lieten we ook verschillende experts aan het woord, die de afleveringen verder verrijken met hun kennis. In korte online teasers kregen de stemmen van de jongeren een gezicht. We shootten reportagebeelden die we monteerden tot korte fragmenten.

Ook radiospots werden ingezet om mensen naar de podcast te leiden. In spots van 30 seconden kregen luisteraars al een voorproefje van de verschillende afleveringen.

Naast de podcast zorgden we ook voor verschillende touch points met een call to action naar de P&V-agenten. In korte radiospots hoorde je telkens een origineel Prachtig Plan en de baseline. We vervolledigden de campagne met digitale affiches voor de verschillende P&V-kantoren. 

EXPERTISE

IMAGINE

  • Creative concept
  • Brand strategy
  • Campaign strategy
  • Production
  • Design

IMPACT

  • Digital strategy
  • Content marketing
  • Social media marketing
  • SEA

WIL JIJ EENS PRATEN OVER EEN IMPACTVOLLE CAMPAGNE?

Contacteer ons