
BIDDIT KRIJGT METEEN 100.000 BEZOEKERS OVER DE VLOER
- Video
- Website
- Digital
- Social media
PROJECT INFORMATION
Hoe verander je een eeuwenoude gewoonte? En hoe lanceer je een interactief online platform voor het kopen/verkopen van vastgoed mét notaris? Fednot, de Federatie van het Notariaat, liet een interactief online platform bouwen. De eerste immosite waarop je ook een bod kunt uitbrengen en een eigendom kopen - in 8 dagen tijd. Mét notaris. Opdracht voor Dallas: lanceer dit platform en breng de registraties op gang.
Omdat we vooral awareness wilden creëren, focusten we op de 5 USP’s van biddit.be: eenvoudig, snel, makkelijk, transparant en helemaal veilig. Eerst gingen we op zoek naar een naam met stopping power. Uiteindelijk kozen we samen met de klant voor Biddit.
Daarna volgde het logo: fris, toegankelijk en niet te ‘corporate’. Maar wel met karakter. Naast de branding met baseline, huisstijl, brand & tutorial video zorgden we voor een geslaagde lancering van dit nieuwe platform via sociale media. Met een link naar een landingspagina die je haarfijn uitlegde waar biddit precies voor staat.
EXPERTISE
IMAGINE
- Brand strategy
- Campaign strategy
- Branding
- Design
IMPACT
- Digital strategy
- Performance marketing
- Social media marketing






